Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Kibicujemy (77)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie komiksiarzom! W każdy dzień roboczy, o godzinie ósmej my to robimy na stronie "Ziniola"! Przyszedł czas na to, by wziąć na spytki Dennisa Wojdę. Ten scenarzysta pracuje obecnie nad kilkoma komiksami. Jakie ma plany wobec internetowego dziennika "366 kadrów" oraz co za tajemniczy album tworzy z Krzysztofem Gawronkiewiczem? Posłuchajcie:
Pracujemy teraz z Gawronem nad tajnym projektem pod szyldem "Mikropolis". Co to za projekt - zdradzimy dopiero na początku roku (jeśli wszystko dobrze pójdzie). Praca nad albumami "Tabula rasa" i "Mikropolis Alchemia" została z tego powodu wstrzymana.
Cały czas ciągnę swój projekt solowy "366 kadrów". Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie będę mógł przeczytać całość od początku do końca. Najchętniej w formie albumu. Obliczyłem, że po złożeniu wszystkich kadrów powstanie 61 stron! Projekt jest morderczy, ale też bardzo przyjemny. Chwilami trudno jest znaleźć czas na rysowanie, ponieważ sporo pożera research historyczny. W ostatnim czasie miałem mega-ostro w pracy: stres i nadgodziny do bladego świtu. W domu czekała na mnie obsługa dwóch urwisów (najmłodszy właśnie ząbkuje i budzi się kilka razy w nocy). Nie byłem w stanie wygospodarować nawet 20 minut na rysowanie. Najbardziej wytrwali czytelnicy zauważyli pewnie, że robiłem czasem kilkudniowe przerwy (za co bardzo przepraszam). Ale później za jednym zamachem nadrabiałem stracone kadry. Blogi komiksowe polecam zdecydowanie bezdzietnym singlom! 
Ale nie chcę narzekać, bo projekt daje mi dużą satysfakcję. Dowiedziałem się sporo o sobie i o swojej rodzinie. Mam też szczerą nadzieję, że czytelnicy docenią ten projekt. Dodam jeszcze, że naprawdę wymyślam całość na bieżąco. Nawet gdy powstaje sekwencja łączonych kadrów, nie wiem wcześniej jak się zakończy. Gdybym miał z góry napisany scenariusz, zanudziłbym się chyba na śmierć podczas rysowania. Jestem w końcu scenarzystą. Tak czy siak, gdy ten projekt się skończy, biorę się za kolejny. Prawdopodobnie będzie to kontynuacja. Mam jeszcze sporo do narysowania!
Ciąg dalszy nastąpi...

Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

Brak komentarzy: