Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

środa, 4 lipca 2012

Kibicujemy (279)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie komiksiarzom! Dzisiaj padło na Krzysztofa Małeckiego, który jest w trakcie realizowania kilku projektów komiksowych. Poczytajcie jakich:

Podobno to ostatnie, albo jedno z ostatnich "kibicowań" na stronie Ziniola, postanowiłem więc pokazać, nad czym pracuję. 

Na początek Postapo (tytuł roboczy)
Zapewne wielu (włączając w to scenarzystę i mojego brata) niecierpliwie czeka na tytuł zainicjowany przez ziniolowe kibicowanie. Postapo (tytuł roboczy), które czeszę od ponad roku, doczeka się w końcu rozdziału drugiego. Zakończenie prac nad tym rozdziałem przewiduję na 15 - 20 lipca. Jeśli Daniel zaaprobuje całość, zaczniemy szukać wydawcy i pozostanie trzymać kciuki. Scenariusz rozdziału trzeciego już leży i czeka. 

Człowiek Bez Szyi
Tak, w najnowszym Człowieku Bez Szyi pojawią się moje rysunki. Prawdopodobnie album bedzie miał premierę na Festiwalu w Łodzi. 

Plany
Przede wszystkim nadal zamierzam rysować dla The Movie, o ile Robert nie będzie miał mnie dość. Nadal pracuję nad swoim komiksem superbohaterskim. Potrwa to trochę dłużej, ponieważ ja piszę scenariusz, a sztuka to niełatwa. Pierwszy numer będzie miał 30 stron, w kolorze i planuję go na wiosnę/lato 2013, drugi numer - 20 stron, miesiąc lub dwa po pierwszym numerze. Plan jest taki, by w 2013 zrobić co najmniej cztery numery mojego superbohaterskiego komiksu. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy za rok.
Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

3 komentarze:

GiP pisze...

na Postapo czekam z niecierpliwością:)

Jan Sławiński pisze...

Kibicuję, czekam na wszystko a najbardziej na komiks superbohaterski. Powodzenia!

Tomek pisze...

Się kolega rozkręca, gratulacje!