Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Kibicujemy (110)

Autor: Dominik Szcześniak "Zakazany Owoc nr 6" to nie xerowany zin. To nie ładnie wydany album. To film, stworzony przez grupę Le Kolektiff Negatif. Co o dokumencie, opowiadającym historię undergroundowego guru z Lublina, sądzi jego główny bohater - Dariusz "Pała" Palinowski? Zanim przeczytacie, zasłońcie dzieciom uszy:
Nie jestem zachwycony tym materiałem, dlatego że za mało jest w nim punk rocka i jakiejś estetyki konceptualnej. Gdybym rysował regularnie, miałoby to może jakiś sens, a tak wydaje mi się, że ten dokument to tylko marna ciekawostka – dla tych których poznałem. Plusem jest chyba tylko to, że każdy kadr tego filmu miał charakter przypadkowy. Chłopcy nie powtarzali żadnych ujęć. Jebało mnie to, że na parapecie stoi klatka z chomikiem, mam brudne paznokcie, jestem nieogolony czy siedzę w wieśniackim fotelu. 

Zgodziłem się na ten dokument tylko i wyłącznie dlatego, ponieważ byłem przekonany, że zostanie on jednorazowo zaprezentowany w Toruniu oraz będzie częścią mojego albumu rodzinnego, a te podłe skurwysyny: Buratyński, Kowalski i Śmigielski wciskają ludziom szit pod postacią teasera w stylu: elektryk wysokich napięć w wersji punk. Ze względu na to, że od zawsze starałem się i staram o złą reputację – jebie mnie to jak, kto, gdzie i co sobie kurwa chuj mnie to obchodzi. Gdybym wiedział wcześniej, że "Zakazany owoc nr 6" zahaczy o festiwale punk, pokazałbym przynajmniej kutasa lub jak mi gówno z dupska wychodzi, a tak - szaleństwem to, co zobaczą widzowie, nie jest. 

Pała, 29.01.2011

Ciąg dalszy nastąpi... 
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mocne! Aż strach komentować nieanonimowo, he he. Bardzo chciałbym zobaczyć ten film a nie wiem w końcu jak to z nim będzie? Tak, jak pisze Pała - hermetycznie, na punkowych zlotach, czy w jakiejś szerszej dystrybucji (pisząc "szersza" mam również na myśli tę "szemraną", ograniczoną do środowiska fanów komiksu). Kolejna istotna sprawa: kiedy premiera?! Jakieś info będzie?
wojtas

Anonimowy pisze...

Ło kurwax, dużo mnie ominęło trza nadrobić