Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

piątek, 8 listopada 2013

Pokaż ścianę! (06)

Kolejne osoby wychodzą z szafy i pokazują co mają na ścianie. Jeśli czytasz te słowa i kolekcjonujesz oryginalne plansze komiksowe, rysunki, mazaje na ścianach - dołącz do akcji. Podeślij zdjęcia swojej ściany, opisz je w kilku słowach, a Ziniol je opublikuje. Oryginały na ścianach to wspaniała sprawa!
Dzisiaj ponownie oddaję głos Michałowi Klimczykowi, który tym razem (wraz ze swoją żoną Karoliną) zmalował na ścianie pewnych znanych każdemu bohaterów komiksowych:
Jak wielu z nas mój szwagier, jako mały chłopiec był fanem komiksów o tych dwóch słowiańskich wojach; dlatego teraz, kiedy zasadził drzewo, spłodził syna i wybudował dom, (choć co do tego pierwszego nie jestem pewien) postanowił przenieść zainteresowanie twórczością Janusza Christy na następne pokolenie i zwrócił się do nas (przypominam, że ściany maluję z moją wspaniałą żoną – Karoliną) z prośbą o wymalowanie Kajko i Kokosza w pokoju u jego dwuletniego synka.
Chłopcu malowidło bardzo się spodobało; przechadza się po pokoju i pokazuje na ścianę palcem mówiąc: „Koko!”
Ja tymczasem pognałem do Nowego Targu zrobić kilka zdjęć izby przyjęć dla dzieci w nowo otwierającej się, prywatnej przychodni „Harnaś”, gdyż najprawdopodobniej tam pojawią się nowe malowidła, którymi chciałbym się z czytelnikami Ziniola podzielić. 

Brak komentarzy: