Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 4 listopada 2013

Kibicujemy (358)

Ósma wybiła! Tym, którzy jeszcze tego nie zrobili, zalecam wykonanie kilku banalnie prostych czynności celem zrobienia kawy, po czym zapraszam do kibicowania komiksiarzom! Mobilizowania ich do dalszej pracy i wymyślania pomysłów! Badania wykazały, że najlepszy dzień mają ci, którzy zawsze z rańca kibicują komiksiarzom. Kibicuj i Ty!
Od momentu ostatniego kibicowania "Tequili" Katarzyna Babis zdążyła zgarnąć kilka nagród (pierwszą na International Student Poster Biennale w Lublinie oraz wyróżnienie w konkursie na komiks o obrocie bezgotówkowym) oraz stworzyć okładkę albumu do scenariusza Łukasza Śmigla. Komiks zostanie wydany już niebawem. A jak przebiegają prace? 
Do wydania Tequili został już tylko miesiąc, a mi wydaje się, jakby to wczoraj Łukasz Śmigiel napisał do mnie maila z propozycją współpracy nad komiksem. Te wszystkie miesiące mignęły mi przez palce w mgnieniu oka, co jest raczej normalne przy tak wytężonej pracy. Teraz jest już oczywiście dużo bliżej niż dalej, ale dla mnie to właściwie dopiero początek. Ostatnie plansze, typografia, poprawki, ciągłe zmartwienie "a jak źle wyjdzie w druku?", "A jeśli gdzieś przeoczyłam fatalny błąd w anatomii?" "A jeśli układ kadrów okaże się nieczytelny?". Stres zjada mnie od środka, a oczywiście chciałabym, żeby w moim debiutanckim albumie wszystko było zapięte na ostatni guzik. Na szczęście mam pod ręką Daniela, który nie tylko służy radą doświadczonego gracza, ale też świeżym okiem pomaga mi spojrzeć na moją pracę z dystansem. Oprócz niego mam także wielkie wsparcie w osobie Łukasza Śmigla, który nie tylko wyłapuje wszelkie ewentualne usterki czy niedopowiedzenia, ale też ogromnie motywuje mnie do pracy. 
Jesteśmy na ostatniej prostej, widać już gdzieś na horyzoncie metę. Mimo stresu mam bardzo dobre przeczucia co do Tequili i widząc, jak postępują prace, mogę już spać dużo spokojniej niż na starcie.
Ciąg dalszy nastąpi
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Marcin Rustecki

Brak komentarzy: