Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

środa, 9 lutego 2011

Kibicujemy (117)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie komiksiarzom! Dzisiaj konkretne mięso z obozu twórców "Immortal Suicide". Opowiada Norbert Rybarczyk, a swoją opowieść okrasza kilkoma fantastycznymi grafikami z komiksu...
Tym razem krótko. To znaczy, szybko bo czas nagli a jak wiemy, często go również brakuje.
Z tej strony Norbert Rybarczyk (prosto po powrocie z pogotowia; niestety ja jak się okazało nieśmiertelny nie jestem), W projekcie "Immortal Suicide" odpowiadam za ogólny pomysł, podejmowanie niektórych decyzji po dyskusjach z Jankiem Sławińskim (scenariusz) i Magdą Łysak (rysunki) a także o finalny efekt graficzny (kolor i zapewne niektóre backgroundy i detale nawiązujący do bogatej historii rock'n'rolla) Co tu w sumie rozprawiać, zobaczcie sami, Magda przesłała mi już kilka plansz i próbnych ilustracji; głównie - jak ustaliliśmy - pozwalamy sobie na niewytarty ołówek, czyli tzw. brudy, smaczki i "konsekwentne niedociągnięcia". Ogólnej koncepcji kolorystycznej szukam próbując i tak i tak, potem się skonsultujemy i wspólnie wybierzemy taką opcje kolorowania, która będzie dobrze grała z kreską naszej rysowniczki. Pozostaje mi jedynie dodać, że kibicowanie to dobra opcja. Dzięki temu, ale nie tylko dzięki temu, nasza praca posuwa się systematycznie do przodu, choć powoli, bo przyjęliśmy styl pracy bez ciśnień i szanujemy wszyscy swój czas i inne zajęcia (szkoły, prace, inne projekty). Rzućcie oczętami. 
Pozdrawiam serdecznie,
Rybb 

PS. Tam w tle pojawia się na jednej ilustracji okładka Yellow Submarine, ale jedynie na tym próbnym obrazku, jako że nie posiadamy praw do reprodukcji tych dzieł nawiązania graficzne i tego typu detale będą w swoich nazwach lekko modyfikowane, tak żeby większość wiedziała o co chodzi:) Np. Yellow Spaceship, lub Yellow Mothership:) w tym akurat przypadku.
Ciąg dalszy nastąpi... 
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

4 komentarze:

Tomek pisze...

Rewelacja. Sam myslałem o zastosowaniu takiej techniki po obejrzeniu iron man: pięć koszmarów, ale teraz to już jestem pewien że muszę spróbować. Na wasz komiks czekam z niecierpliwością.

GiP pisze...

ja również:)
a rysunki są świetne!

Łukasz Okólski pisze...

oniemiałem.
czekam i to bardzo, nieważne ile czasu pochłonie tworzenie tego cacka.

Anonimowy pisze...

wow! graficzny wypas!