Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

piątek, 29 czerwca 2012

Kibicujemy (276)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie komiksiarzom! Kibicujcie Szymonowi Kaźmierczakowi! Kibicujcie Lewą ręką spisane 2! 
Zacznę po „holiłudzku”
Dziękuję wszystkim, którzy mi zaufali i dali szansę LRS. Dzięki Ziniolowi za nieustanne, bezcenne kibicowanie. Co więcej, jestem szczególnie wdzięczny tym kilku osobom, które zechciały się podzielić w Internetach swoimi wrażeniami po lekturze mojego kimiksiku. Poza tym dziękuję Wesołemu Mietkowi i Ewce z Koszalina. Jesteście najlepsi!!! :* 
Ponieważ robienie zina sprawiło mi sporo frajdy, a jego odbiór do tej pory jest arcypozytywny, postanowiłem nie zbaczać z wytyczonej przez siebie ścieżki, pójść za ciosem i wyprodukować jego kontynuację. Mimo że tytuł znów sugerował będzie jakoby procesem twórczym kierowała  lewa kończyna, mój nowy zin zamierzam rysować „normalnie” – prawą ręką. Tytułu nie zmieniam, ponieważ fabuła będzie rozwijała zagadnienia, które zasygnalizowałem we wcześniejszym komiksie, a poza tym określenie „twórca serii...” fajnie wygląda przy nazwisku. 
W Lewą ręką spisane 2 postaram się znowu zaskoczyć czytelnika komiksem oraz formą jego wydania. 
Zin będzie obfitował w motywy związane z westernem, gwiezdnymi wojnami i oczywiście piłką nożną, a zatem sukces murowany! 
Na zachętę pokazuję zajawkę z „Lewą ręką spisane 2”, które mam nadzieję przygotować na tegoroczny łódzki konwent.

Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

Brak komentarzy: