Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

wtorek, 25 października 2011

Kibicujemy (216)

Autor: Maciej Pałka Kibicujcie komiksiarzom! Bez końca!
Ciemność, tylko ciemność. Wtedy go nie ma, przynajmniej go nie widzę, nie czuję jego męczącej obecności. A nic mu przecież nie zrobiłem, nic. Uwziął się, śledzi mnie, chodzi za mną krok w krok. Boję się, normalnie po ludzku się boję, tylu wariatów teraz wszędzie, czerpią przyjemność z nękania innych. Żeby coś chociaż powiedział, no nie wiem – że nadepnąłem mu na nogę w tramwaju (mogło się przecież niechcący zdarzyć), albo żebym mu zapłacił to da mi spokój. A on nic. Po prostu jest, i tyle. Mówię do niego, pytam, proszę, błagam – nie reaguje. Nie mogę się wciąż bać. Policja... Wyśmiali mnie i powiedzieli, że czub jestem. Prywatny detektyw pochodził za mną parę godzin, potem patrzał tak jakoś dziwnie. Nie wziął honorarium nawet. Znikąd pomocy. Oho, świt bieleje. Błogosławione żaluzje.

„Bez końca”
Rysunki: Paweł Garwol
Fabuła: Roman Lipczyński

Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawa grafika. Teraz z niecierpliwością oczekuję plansz, no i całego komiksu :)

Unknown pisze...

Dużo dziergania, tzw. koronka. Poprzednie fragmenty bardziej mi podchodziły, ale czekam, czekam. Będzie ciekawie, to na stówę.