Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 13 października 2014

Kibicujemy (407)

Ósma wybiła! Tym, którzy jeszcze tego nie zrobili, zalecam wykonanie kilku banalnie prostych czynności celem zrobienia kawy, po czym zapraszam do kibicowania komiksiarzom! Mobilizowania ich do dalszej pracy i wymyślania pomysłów! Badania wykazały, że najlepszy dzień mają ci, którzy zawsze z rańca kibicują komiksiarzom. Kibicuj i Ty!
Co Słychać u Sławka Lewandowskiego? Ten niezwykle płodny artysta nie skończył jeszcze "Prestidigitatora", a już ma konkretny pomysł na kolejny zeszyt komiksowy. Posłuchajcie:
Sławek Lewandowski: Mam pieska. Taki kundel mały. Suczka. Nazywa się Kora. Pieszczotliwie - Korunia. Kilka dni temu rzuciłem Koruni kawałek wędliny do zjedzenia. Ogon pod siebie zwinęła i zwiała przestraszona, bo chyba myślała że kamieniem w nią rzucam. Tak mnie to rozśmieszyło że postanowiłem narysować kiedyś komiks pod tytułem "O PSIE KTÓRY BAŁ SIĘ KIEŁBASY". Oczywiście z Korunią w roli głównej. To na razie tylko taki luźny plan na przyszłość, ale na bank się za to wezmę. Teraz czas na PRESTIDIGITATORA. Akcja jest na etapie takim: pieniądze zrabowane, kilku ochroniarzy dostało po pysku,  wjechali antyterroryści, trzeba wiać. Z pewnością wiele razy w życiu robiliście napad na bank, więc wiecie jak to wygląda. Szybka kasa – potem strzała. Rysunkowo jestem właśnie w trakcie strzały.Tak się wkręciłem w ten komiks, że czuję jakby to mnie wymiar sprawiedliwości ścigał za rabunek. Muszę więc znikać. Na razie.
Ciąg dalszy nastąpi
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Marcin Rustecki

Brak komentarzy: