Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Kibicujemy (432)

Jedenasta wybiła! Tym, którzy jeszcze tego nie zrobili, zalecam wykonanie kilku banalnie prostych czynności celem zrobienia kawy, po czym zapraszam do kibicowania komiksiarzom! Mobilizowania ich do dalszej pracy i wymyślania pomysłów! Badania wykazały, że najlepszy dzień mają ci, którzy zawsze z rańca kibicują komiksiarzom. Kibicuj i Ty!
Sławek Lewandowski zrobił sobie przerwę w robieniu "Piratów" i przypomniał sobie o pewnej serii z dinozaurem w roli głównej. Czy mamy jakiś "Problem"?

awek Lewandowski: Dominik Szcześniak do mnie -  napisz coś o trzecim Problemie . Pomyślałem, napiszę - bo mam problem. Moim problemem jest to że nienawidzę w języku angielskim tych krótkich wyrazów – on, the, if, put, set, in, out, and, off  - rozumiecie mnie, prawda?

No to jesteście OK.

 Wolę pisać po polsku - na przykład odmianę słowa kumać
- ja nie kumam
- ty nie kumasz
- on nie kuma
- my nie kumamy
- wy nie kumacie
- oni nie kumają
Jak nam oznajmił niegdyś Kazik Staszewski – cytuję – „Niezmierzone są pokłady ludzkiej niekumacji”
 

To jest straszny tekst – boję się tego słuchać, bo prawda tego tekstu za bardzo bije po ryju.
Robię znowu komiks o parszywym jaszczurze którego mottem życiowym jest hasło - kumacja precz. Będzie to dynamiczna, abstrakcyjna bajka – piekło na ziemi -  czyli coś co kocham. Zrobiłem sobie przerwę w rysowaniu Piratów żeby się nimi nie znudzić. Myślę że dinozaur jest dobrym lekarstwem na nudę.
 

Córeczka mnie wkręca w pewną przygodę. Mam pójść do jej szkoły żeby opowiedzieć dzieciom o komiksach – dylemat straszny – iść, czy nie iść?
 

Co ja im opowiem? Coś o Bulgotniku który wpier… dwie dziewczynki ze sandałami, czy o przechlanym dinozaurze, czy może o komboju, który odstrzelił sobie jajca ?
Chyba jednak pójdę i dyplomatycznie ominę te paskudne historie z moich komiksów. Powiem dzieciakom po prostu że – polski komiks jest OK! Zawsze OK!
Mam nadzieję że skumają o co chodzi.   


Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Marcin Rustecki

Brak komentarzy: