Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

środa, 28 stycznia 2015

Kibicujemy (413)

Ósma wybiła! Tym, którzy jeszcze tego nie zrobili, zalecam wykonanie kilku banalnie prostych czynności celem zrobienia kawy, po czym zapraszam do kibicowania komiksiarzom! Mobilizowania ich do dalszej pracy i wymyślania pomysłów! Badania wykazały, że najlepszy dzień mają ci, którzy zawsze z rańca kibicują komiksiarzom. Kibicuj i Ty!
Sławek Lewandowski życzy, donosi i pozdrawia. "Prestidigitator" już niebawem odkryje sens życia na półkach największych księgarni świata.
SL: Ale jaja !!! 
Dziubałem, kombinowałem, cudowałem, pisałem, skreślałem, poprawiałem, dokładałem, wywalałem a kiedy już małego świrka od tego dostawałem, to się trochę poopierdalałem, a potem znowu do rysowania się brałem i po jakimś czasie wracałem do tego, co napisałem wyżej a potem znowu do tego, co niżej, by po jakimś czasie wrócić do tego, co wyżej. 
Dlaczego jaja? 
Dlatego, że jestem już bardzo blisko końca tworzenia tej bajki. Lubię chwile poprzedzające zbliżający się nieubłaganie, definitywny - KONIEC !!! 
Ciekawi mnie bardzo czy po przeczytaniu tego komiksu taki jeden gościu faktycznie odnajdzie sens życia i punkt G – mam nadzieję że tak. Życzę mu tego z całego serca. A jeśli odnajdzie te rzeczy nie pod wpływem wrażeń po przeczytaniu mojego komiksu, tylko w skutek zupełnie innych okoliczności, to też będę szczęśliwy. 
Właściwie życzę tego wszystkim fanom komiksu w zaczynającym się właśnie 2015 roku. Sens życia i punkt G – tej wersji się trzymajmy !!! 
Pozdrawiam, Sławek
Ciąg dalszy nastąpi
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Marcin Rustecki

Brak komentarzy: