Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

czwartek, 6 stycznia 2011

Kibicujemy (94)

Autor: Maciej Pałka Kibicujcie komiksiarzom! W każdy dzień roboczy, o godzinie ósmej zero zero my to robimy na stronie "Ziniola"! To miłe, że nasza akcja czasami przynosi rezultaty. Jakiś czas temu kibicowaliśmy Danielowi Gizickiemu, który szukał rysownika do swojego nowego komiksu. Oto co słychać w temacie "projektu postapo".
Postapo Gizicki & Małecki

Daniel Gizicki - Może niektórych z Was ucieszy fakt, że projekt o roboczym tytule "Postapo" znalazł rysownika. Stało się to głównie dzięki Ziniolowi, który był uprzejmy jakiś czas temu zamieścić mój apel. Zgłosili się dwaj rysownicy o bardzo interesujących stylach, ale gdy zobaczyłem plansze, które przysłał Krzysztof Małecki to stwierdziłem, że bardzo mnie to odpowiada i chcę, żeby to właśnie Krzysiek rysował "Postapo". Może oddam więc jemu głos a sam powiem tylko, że wziąłem się za pisanie trzeciego zeszytu/rozdziału i dzieje się!

Krzysztof Małecki - Witam. Przede wszystkim dzięki Daniel za zaufanie, oraz dzięki "Ziniolowi" za kibicowanie. To dzięki Wam odezwałem się do Daniela, co pozwoliło ruszyć jego projektowi, który mogę z całym sercem nazwać teraz także moim projektem. Scenariusz jest naprawdę świetny i po przeczytaniu (niektórych fragmentów po dwa razy ze szkicownikiem) zapaliłem się do roboty. Miałem jeszcze na początku jakieś wątpliwości i nie omieszkałem się nimi podzielić ze scenarzystą ale jego entuzjazm po dwu pierwszych planszach udzielił się i mnie.
"Postapo" będzie w pewnym sensie eksperymentem, gdzie dość poważna treść, klimatycznie ciężka, będzie równoważona przez nie całkiem realistyczny rysunek.
No nic. Wracamy do pracy. 

Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

7 komentarzy:

Łukasz Mazur pisze...

Jestem bardzo na TAK! Kibicuję!

Maciej Pałka pisze...

Myślę, że Gil + Icek mogą stworzyć niezłe combo!

Edyta Bystroń pisze...

wygląda super :D

Grim pisze...

Ziniol łączy, Ziniol radzi. Gratulacje! Trzymam kciuki :)

Robert Sienicki pisze...

Krzysiu, napierdalasz! :) KIBICUJĘ!

Anonimowy pisze...

Kurde..nie patrzcie na kolory na tej stronce bo je ciut zmienię na cos bardziej ponurego.

Ale cieszę sie ze się podoba. :)

GiP pisze...

skoro tak to gites:)
zapowiada się świetnie, czekam na więcej.
No i oczywiście kibicuję:D