Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 2 lipca 2012

Kibicujemy (277)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie Piotrowi Nowackiemu. W dzisiejszym wejściu oddaję mu głos - posłuchajcie co na tapecie ma Jaszczu:
Agent Jaszcz-23 znowu nadaje.

Aktualnie z konkretnych rzeczy, które oczekują na dokończenie/wykończenie mam na tapecie dwa większe projekty. Pierwszy z nich to komiks dla młodszego czytelnika, o roboczym tytule "Tim i Miki", któremu było poświęconych kilka wpisów w ziniolowym kibicowanku. Prace aktualnie są na etapie: scenariusz - 30 plansz, gotowe plansze w czerni i bieli - 30 sztuk, plansze w full kolorze - 20 sztuk. Osobiście bardzo bym chciał, żeby do jesieni album był gotowy. No ale tu nie wszystko jest zależne ode mnie. Kibicujcie.


Drugi projekt pozwolę sobie pozostawić owiany mgiełką tajemnicy, choć na różnych spotkaniach komiksowych wypaplałem już to i owo, temu i owemu. Jest to album, który narysowałem do scenariusza Bartka Sztybora już dobrych kilka miesięcy temu. Później prace stanęły na etapie kolorowania, ale nareszcie plansze trafiły w konkretne ręce i trwają intensywne prace nad położeniem barw. Osobiście już nie mogę się doczekać kiedy całość zostanie ukończona. Kibicujcie.


Dodatkowo w tak zwanym międzyczasie rysuję jednoplanszową serię "Stoned Age" do magazynu "Hiro". Za scenariusz tego humorystycznego fikołka o jarających trawę jaskiniowcach odpowiada Bartek Sztybor a piękne kolory oraz efekty specjalne kładzie Łukasz Mazur. Kibicujcie i szukajcie "Hiro" ze "Stoned Age" w różnych knajpach.


Bardzo bym chciał narysować jeszcze jakiś komiks dla maluchów (bo Tim i Miki, to jest rzecz dla trochę starszych brzdąców). Coś w klimacie "Gucia i Cezara". A najlepiej gdyby to była jakaś seria. Namawiałem już na to kilku scenarzystów. Niektórzy z nich wyrazili chęć współpracy, ale jeszcze żadnego skryptu nie otrzymałem. Kibicuję więc scenarzystom, żeby mi  coś zaproponowali, a Wy kibicujcie ze mną.


Na koniec serdecznie dziękuję Ziniolowi i jego czytelnikom za wspieranie na łamach rubryki Kibicujemy wszystkich projektów w których maczałem moje ołówki.


Jako graficzną ozdobę do moich wynurzeń załączam kadr z nowego odcinka "Stoned Age".

Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

Brak komentarzy: