Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

środa, 23 lutego 2011

Kibicujemy (127)

Autor: Maciej Pałka Kibicujcie komiksiarzom! Pora sprawdzić, co słychać w temacie komiksu nad którym w pocie czoła pracują Daniel Gizicki i Krzysztof Małecki.
Gizicki Małecki Postapo
Daniel:
W sobotę 19 lutego ok. godziny 18.33 skończyłem pisać, wykańczać i poprawiać scenariusz trzeciego zeszytu/rozdziału "Postapo" (tytuł roboczy). Kolejne 22 strony historii o przygodach Marcina Tramowskiego, części jego rodziny i znajomych to bieganina po lesie, strzelaniny, ryczące silniki ciężarówek, typy spod ciemnej gwiazdy, lejąca się z ran postrzałowych krew, pękające kości i chowanie się po krzakach. Co będzie dalej? Na razie nie zdradzę, powiem za to czego nie będzie. Nie będzie zombiaków, wampirów ani wilkołaków. W czwartym zeszycie/rozdziale bohaterowie zaczną zastanawiać się "co dalej?"

Krzysztof:
Wciąż pracuję nad pierwszym rozdziałem/zeszytem" Postapo" (tytuł roboczy), bawiąc się między innymi kolorami, z których wciąż nie jestem zadowolony i najchętniej oddałbym komuś utalentowanemu do obróbki. Powoli zbliżam się do końca pierwszego rozdziału. Idzie trochę wolno. Bywa, że jedną stronę rysuję trzy, cztery razy. Okładki rozdziałów w założeniu będą częścią opowieści. I tak jest z pokazaną tu okładką z roboczym tytułem.
Gizicki Małecki Postapo
Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

4 komentarze:

Tomek pisze...

kolorki są dobre, tylko powinny być bardziej szare jak na mój gust,w końcu to świat po nuklearnej zagładzie. Zmniejsz nasycenie barw i będzie gitara.

GiP pisze...

Tomek ma rację, przydało by się też więcej "brudu" - plamy na kocyku itp.

Wygląda fajnie i cały czas kibicuję! :)

Daniel Gizicki pisze...

czy ja wiem? fakt ze to rzeczywistość postapo chyba od razu nie powoduje zszarzenia wszystkich kolorów, akurat tu, jest ciepły odblask płomienie.
Ale to tylko moja opinia

Anonimowy pisze...

Jest dobrze, tak jak jest. Klimat ok, zamiast poprawiać ciskajcie ten komiks szybciej i na półkach niech ląduje.
wojtas