Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Kibicujemy (161)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie komiksiarzom! A wręcz: kibicujcie Bez końca. Paweł Garwol i Roman Lipczyński ponownie przedstawiają pewne co nieco na temat swojego komiksu...
Cześć. Na imię mi Rękawiczka. Zdziwiony? Nie dziwię się. A coś ty myślał? Że co? Że na zimę mnie wyjmiesz, ponosisz, a później z powrotem do szafy?  Na długie, długie miesiące? Murzyn zrobił, Murzyn może odejść... Ja dziękować za taki układ. Szafa, pffff. Też mi łaska, życie w szafie na leżąco, ciasno - rękawiczka przy rękawiczce, czapka przy czapce. Ciemno, z rzadka tylko jakieś przebłyski jak ci się zachce otworzyć drzwiczki i wpuścić trochę światła, sięgnąć po coś, zamknąć. A co to ja? Gorsza jakaś, czy jak? Ja przecież też mam życie, tęsknoty, uczucia, nastroje...  Co takie oczy robisz? Co ci tak szczena opada? Jasne, to takie dziwne... Egoisto jeden! Nie no, tylko ty marzysz, o boski! Sory! Spójrz na mnie. No popatrz, przecież cię nie zjem! No... I co widzisz? Pięć palców. Wiesz co można pięcioma palcami? Wszystko. Można okazać emocje. O, zoba. Fak ju! Eno, nie dąsaj się, przecież to pokazówka tylko. No dobra, przybij pionę. O. Tera żółwik. W porzo. Widzisz? Widzisz? Można? Można. Poza tym w karciochy zagrać lubię - pokerek, brydżyk, tysiak. A nawet w makao i w remika. Lubię, kto mi zabroni? Tylko do wszystkiego trzeba trochę przestrzeni. Życiowej. A nie szafa, ciasnota i ciemność. Teraz już wiesz. Aha, zoba - co widzisz? Piącha, nie? Jak ktoś mi zajdzie za skórę, potrafię też przyfandzolić w szczenę czy w nos. Eno! Nie bój się, ziom! Zaufaj mi, spoko. Pokój. Tylko pamiętaj. Mam na imię Rękawiczka. Jak się dobrze rozejrzysz, możesz spotkać też Ręcznik, Poręcz, Obrączkę, Podręcznik. Na ten przykład. No. Leć już.

BEZ KOŃCA
Rysunki: Paweł Garwol
Fabuła: Roman Lipczyński


Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.