Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

wtorek, 1 września 2015

Kibicujemy (423)

Ósma wybiła! Tym, którzy jeszcze tego nie zrobili, zalecam wykonanie kilku banalnie prostych czynności celem zrobienia kawy, po czym zapraszam do kibicowania komiksiarzom! Mobilizowania ich do dalszej pracy i wymyślania pomysłów! Badania wykazały, że najlepszy dzień mają ci, którzy zawsze z rańca kibicują komiksiarzom. Kibicuj i Ty! 
Szymon Kaźmierczak powraca z nowym materiałem. Po komiksach spisanych lewą ręką, dziełach małego formatu i zinach w twardej oprawie przyszedł czas na... zin o stworkach zatytułowany "Potwory i ludzie".
Szymon Kaźmierczak: Często wieczorami siadam przed szkicownikiem i bez większego namysłu rysuję różne stworki, które mógłbym wykorzystać w planowanym komiksie. Działam tak już od dłuższego czasu, dzięki czemu stworków nagromadziła się całkiem spora grupka.
Ponieważ co roku staram się wyprodukować przynajmniej jeden zin, postanowiłem zebrać w całość namalowane potworki i opublikować je jako wydawnictwo niezależne.
W ten sposób powstał mały, ale dość gruby albumik, w którym można zobaczyć 71 pojechanych postaci, stworzonych przeze mnie w ten sposób.
„Potwory i ludzie” to 72 strony w kolorze (w formie prawie pięciometrowej harmonijki!), oprawione w twardy, kartonowy grzbiet o szerokości dwóch cm.. Format albumu to 6x6 cm.
Sposób wydania możecie zobaczyć na dołączonym gifie. 
Natrzaskałem 44 takie zinki, które można zamówić pisząc na butelkacoli [at] o2.pl , lub zaczepiając mnie na bydgoskiej imprezie komiksowej (12 września) bądź MFKiG (jeżeli starczy). Album kosztuje dwie dyszki.  
Ciąg dalszy nastąpi
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Marcin Rustecki

Brak komentarzy: