Magazyn komiksowy (1998-2018). Kontakt: ziniolzine@gmail.com

wtorek, 10 maja 2011

Kibicujemy (157)

Autor: Dominik Szcześniak Kibicujcie komiksiarzom każdego dnia z rańca! Za moment przywita Was Tomasz Kleszcz, pracujący obecnie nad kleszczowym projektem. Posłuchajcie, co u niego:
Witam wszystkich miłośników "Ziniola" w drugim odcinku kibicowania projektowi, nad którym pracuję. Szczeppan, główny bohater całego zamieszania w trakcie projektowania przebył stadium od człowieka, przez pół kleszcza do uczłowieczonego kleszcza. W trakcie swojej wędrówki po polskich miastach będzie poszukiwał swojej tożsamości, gdyż cierpi na amnezję. Czytając komiks na jego profilu dowiecie się dlaczego. Na zachętę 2 pierwsze strony w wersji pierwotnej. Na profilu Szczeppana komiks jest nieco zmodyfikowany, ponieważ główna szefowa stojąca nad innymi szefami poprosiła, by Szczeppan budził się w nieco bardziej przyjaznej atmosferze ogródków letniskowych, a nie w obskurnej, zaśmieconej komórce. Takim prośbom się nie odmawia i wprowadziłem konieczne modyfikacje. Przy okazji chciałem wspomnieć, że nad tym komiksem pracuję ciut inaczej niż nad "Kamieniem". Uprościłem grafikę rezygnując z wielu detali na rzecz kolorów, gdyż docelową grupą nie są miłośnicy komiksów, a ludzie którzy niekoniecznie komiksy czytają, a będą chcieli zapoznać się ze Szczeppanem, który zwiedzając miasta rozdaje swoje wizytówki i robi dziwne rzeczy. Myślę, że w tym przypadku to dobry kierunek działania. Co prawda w kolorowaniu jestem co najmniej kiepski, no ale mam nadzieję że nie wygląda to tak źle.
Tradycyjnie zainteresowanych zapraszam także na mojego bloga gdzie też dzieją się różne rzeczy. Dołączcie do obserwatorów, podbijcie statystykę wejść, będzie mi się lepiej rysowało.
Na koniec mały apel. Ponieważ poprzednim razem dotarły do mnie wieści, że są u nas ludzie chętni do kolorowania, więc zwracam się właśnie do tych ludzi. Jeżeli mielibyście ochotę nawiązać ze mną współpracę i przyczynić się do powstania drugiego tomu "Kamienia Przeznaczenia", odezwijcie się. W zamian mogę zaofiarować przede wszystkim krew, pot i łzy, ewentualnie odrobinę satysfakcji, bo dobre kolory niewątpliwie zwiększą moc oddziaływania komiksu. Tyle, dzięki za uwagę, pozdrawiam T.


Ciąg dalszy nastąpi...
Autorem grafiki tytułowej akcji społecznej "Kibicujemy komiksiarzom" jest Wojciech Stefaniec.

Brak komentarzy: